Cunsiglii per a pulizia è u mantenimentu di i tovaglioli di carta

Pulizia è mantenimentu di l'asciugamani di carta:

 

Aduprate acqua pulita per lavà u supportu di tissutu.Pudete utilizà un pappu di mantenimentu speciale o un tela di cuttuni puri per u titularu di tissutu per seccu l'acqua nantu à u colgante.

 

Assicuratevi di mantene a tovagliola di carta secca.Ricurdativi chì dopu ogni pulizziari, duvete sguassate immediatamente tuttu u detergente cù l'acqua pulita è asciugà cun un pappu di mantenimentu speciale (o tela di cuttuni puri) per u colgante, altrimente i macchi d'acqua è a terra pò apparisce nantu à a superficia di u colgante.

 

Pudete aduprà un pannu idratante ricopertu di sapone o pasta di denti per asciugà delicatamente a superficia di u pendente, è poi lavà cù l'acqua, o pudete aduprà un detergente liquidu suave o un detergente per vetru incolore per asciugà delicatamente, è poi lavà cù l'acqua. acqua.

 

 

Mantene l'aspettu di u colgante luminoso è pulitu, è pulite regularmente.A pulizia puntuale pò mantene u colgante cum'è novu per un bellu pezzu.Ùn cuntattu cù solventi urgànichi è sustanzi chimichi currusivu, cum'è bleach, acitu, etc., è in un ambienti di gas cù i sustanzi suprana Aduprà per ùn dannu a finitura rivestimentu superficia, chì pruvucarà u pendente à perde u so lustru.

 

L'usu di u tissue holder deve esse mantinutu regularmente.U ciclu hè generalmente di trè mesi.Pudete utilizà l'oliu di cera cù una forte capacità di decontaminazione è appricà nantu à un tela di cuttuni nettu per pulisce bè u colgante, per allargà a so vita di serviziu..

 

 

Mantene l'aria di u bagnu unobstructed è sviluppate una bona abitudine di apre porte è finestri.A separazione secca è umida hè u megliu modu per mantene u colgante.Per e case di novu decoru, pudete chjappà u colgante cù una capa d'oliu, chì hè menu propensu à l'oxidu.Hè spessu sguassatu cù un pannu tissutu di filatu di cuttuni suave è acqua pulita per assicurà u lustre luminoso di u colgante.


Tempu di post: 15-mar-2021