Giardinu paisaghju all'apertu in acciaio inox

I letti di fiori d'acciaio inossidabile sò utensili in forma di pignatta utilizati in ville di giardinu, è sò largamente usati in u paisaghju è l'ingenieria di u paisaghju.Di solitu sò rettangulari, tondi, quadrati è cuni.I letti di fiori in forma speciale in l'ingenieria di u paisaghju è i parchi sò più adattati.
Ci sò parechji tippi di materiali di fioritura.Frà elli, i cantieri di fiori in acciaio inox sò più cumuni in l'edificazioni muderni è i giardini.I fiori di l'acciaio inossidabile sò belli di culore, unicu in forma, belli è di moda, micca facilmente rotti, resistenti à i UV, è più nobili, belli è eleganti in apparenza.A causa di u so revestimentu d'alta qualità cù lustre metallicu, u cantu di fiori in acciaio inox ùn serà micca deformatu è scoloritu ancu sottu a forte luce di u sole.
Chì sò i vantaghji di i letti di fiori in acciaio inox?
1. Resistenza à a corrosione: U cantu in acciaio inox hà una alta resistenza à a corrosione, micca solu micca a paura di a corrosione di l'acqua, ma ancu micca a paura di parechji tipi di currusioni chimiche, per pudè aumentà a perdita di u lettu per l'acqua di i fiori quandu avemu. pianta piante in vaso.
2. Boni pruprietà fisiche: u fiore di l'acciaio inossidabile ùn hè micca solu resistente à a temperatura alta, ma ancu resistente à a temperatura bassa, perchè i nostri pianti verdi ùn mori micca per via di a diferenza di temperatura di u mondu esternu.
3. Durezza alta: perchè l'acciaio inossidabile hà una durezza forte, u lettu di fiori in acciaio inox fattu di acciaio inox ùn hè micca faciule per esse danatu, è ùn serà micca danatu per via di bumps esterni o smashes.
4. Bella superficia: Tuttu u mondu sapi assai bè di l'acciaio inox.Tuttu u mondu sapi chì a so superficia hè liscia, luminosa è pulita, simplice è chjara, faciule da pulisce, è faciule d'accordu cù u stilu di decorazione di a stanza.
5. Nuvellu culori: A causa di i numerosi vantaghji di materiali in acciaio inox è una larga gamma di applicazioni, a tecnulugia di trasfurmazioni di materiali in acciaio inox hè stata continuamente aumentata è migliurata, perchè i tipi è i culori di i letti di fiori in acciaio inox anu aumentatu, cum'è cum'è: forma speciale, tonda, sferica, rettangulare, micca forma regulare, forma di conu, etc., i culori ponu ancu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti.
I letti di fiori d'acciaio inossidabile sò fatti di l'acciaio inossidabile 304: per risponde à a dumanda di u mercatu, i letti di fiori d'acciaio inossidabile di l'europei, cinesi, interni, esterni è altri tipi di letti di fiori d'acciaio inossidabili sò ecunomichi à utilizà;mentri letti di fiori interni sò soprattuttu fatti di superficia specchiu spazzolata, belli, eye-catching, culurite, è i culori di lettu di fiori Pò esse cumminati arbitrariamente, i clienti anu più scelte.


Tempu di Postu: Apr-25-2021