Appendiabiti

Scopu è struttura Mobili utilizati per appiccà a ropa in a vita di a casa sò generalmente divisi in basa, polu è ganciu.Materiale Ci hè prubabilmente dui tipi di materiali: metallo è legnu.In a vita reale, i mantellu di lignu sò usati più cà quelli di metalli, perchè i mantellu di lignu sò relativamente più pesanti di quelli di metalli, chì ghjucanu un rolu di equilibriu è sustegnu.Relativamente parlante, u sensu mudernu di u materiale metallicu hè più forte.U legnu di solitu si senti un pocu più primitivu.Classificazione Sicondu u materiale, pò esse divisu in: mantellu di legnu, mantellu di metallo, mantellu di plastica, mantellu di rattan.
1. Appendiabiti in legnu : un appendiabiti fattu di materiali di legnu*
2. Appendiabiti metallicu : appendiabiti fattu di materiali metallichi*
3. Rack di plastica : mantellu di plastica
4. Appendiabiti in rattan : un appendiabiti fattu di materiale rattan*.Cumprate cunniscenze
1. U principiu di praticità.In a vita reale, i mantellu di lignu sò relativamente più pratichi di quelli di metalli, perchè i mantellu di lignu seranu ligeramente più pesanti di quelli di metalli, chì furniscenu un supportu equilibratu.effettu.
2, u principiu di l'estetica In generale, i materiali metallichi sò più muderni.U legnu di solitu si senti un pocu più primitivu.
3. U principiu di l'ecunumia I mantellu di metallo è di lignu sò relativamente caru, mentre chì i mantellu di plastica è di rattan sò più ecunomichi.
4. Principii di prutezzione di l'ambiente è di a salute.L'effetti di a salute di i rack nantu à u corpu umanu sò diffirenti sicondu i diversi materiali è i diversi materiali di pittura di a superficia.Trattamentu di a superficia Attualmente, i cummircianti in u mercatu sceglienu pittura tossica è formaldehyde per risparmià i costi è aumentà a cumpetizione di prezzi, chì avarà un impattu enormu nantu à a salute umana à longu andà.Materiale I prudutti di metalli è di legnu solidu sò generalmente micca dannusu per a salute, ma i prudutti di plastica anu da esse cuscenti chì certi materiali riciclati o di bassa qualità anu un impattu nantu à a salute.Cumpetenze cumpetenze
1. Cuerenza di stile U mantellu di mantellu hè di solitu postu in a camara o mantellu.U stilu di u mantellu deve esse coherente cù l'stile di a stanza o di u mantellu, è micca troppu intrusiva.
2. Cuurdinazione di u culore U culore di u mantellu deve currisponde à a camara o u mantellu per ottene l'armunia generale è l'unità.
3. Size matching A taglia di u mantellu deve currisponde à a lunghezza di a vostra robba è u nùmeru di vestiti appiccicati.Se tenete assai mantellu longu, sceglite un mantellu più longu.Sè solu chjappà mantellu, mantellu è cappelli L'altezza di u rack pò esse ligeramente più bassu.Manutenzione è pulizia Pulizia di l'appendiabiti
1. Per a pulizia di ogni ghjornu, pudete spazzà cù una piuma per sguassà u polu.
2. Puderete sguassate cù un pappu umitu regularmente, è sguassate cù un pappu seccu dopu à sguassate per mantene u mantellu seccu.Mantenimentu di u mantellu
1. U mantellu di lignu deve esse postu in un locu ventilatu è frescu, evite u sole di u sole, per impediscenu chì u legnu si secca.
2. U mantellu di metallu deve esse guardatu luntanu da l'umidità per prevene a ruggine.
3. U mantellu di lignu deve esse trattatu cù insetti per evitari insetti.
4. I mantellu di plastica duveranu evità a luce diretta di u sole, chì pò causà anziane plastica.
5. U mantellu di rattan deve evità l'umidità per prevene u muffa è l'insetti.


Tempu di post: 25-mar-2021