Classificazione di Tissue Holder

I tissuti ùn solu ponu aghjunghje una bella atmosfera à l'ambienti di cena, sò ancu assai pratichi.U tessulu di u tessulu pò almacenà i tissuti in modu ordinatu è ordinatu nantu à a tavola di pranzu, chì hè cunvenutu per piglià è aduprà.

U tessulu hè fattu di materiale plasticu o metallicu cù un cuntainer custruitu in rotuli di carta o origami. Hè adattatu per case, alberghi, bagni, toilette, lochi publichi, lochi di divertimentu è altri lochi privati ​​​​è publichi.

Sicondu u materiale di u tessulu, ci sò di solitu cunchiglia di metallu di machina plastica, è una piccula quantità di cunchiglia di lignu.

I materiali principali di a tenuta di tissuti sò a tenuta di tissuti in acciaio inox, a tenuta di tissutu di rame, a tenuta di tissutu d'aluminiu spaziale è a presa di tissutu in lega di zincu.A forma hè cumplettamente chjusa è impermeabile, è u bastone appeso hè apertu.

A presa di tissuti hè divisa in una presa di tissuti di tavulinu è una presa di tissuti murale secondu diverse pusizioni d'usu.A presa di tissuti hè soprattuttu aduprata per stazioni di travagliu di l'uffiziu è tavule di pranzu in ristoranti. A presa di tissuti murale hè soprattuttu utilizata per i toilette, sala di preparazione, despensa, etc.

Dongguan Shengrui Metal Crafts Co., Ltd. hè un fabricatore è esportatore prufessiunale specializatu in u disignu è a produzzione di varii tipi di ganci per medaglie sportive è ganci di sport in metallo. Facemu ancu altri artisgianati in metallo è decorazioni cum'è filatori di ventu, fermalibri decorativi in ​​metallo, porta gioielli in metallo ecc.

Tutti i nostri prudutti rispettanu i standard di qualità internaziunali. I nostri stabilimenti ben equipati, impiegati altamente furmati è un cuntrollu di qualità eccellente in tutte e fasi di produzzione ci permettenu di guarantisci a satisfaczione tutale di u cliente.

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a forma di u titolu di tissuti cambia constantemente, a forma vene ancu di più in più.À u listessu tempu, u stilu di u titularu di tissuti hè cambiatu constantemente.

Oghje, u stilu di u titularu di tissuti hè gradualmente trasfurmatu in un disignu mudernu è innovativu di qualità superlussu, nobile è elegante, arte è moda.


Tempu di post: 25-Jan-2021