Applicazione di u gateway di dati in tempu reale dedicatu à u parcu eòlicu in l'accessu à Internet industriale

U funziunamentu è a gestione di i parchi eolichi deve esse cumpletu cù i requisiti di l'Amministrazione Naziunale di l'Energia è a Griglia Statale per a sicurità di e rete di produzzione di energia.A caratteristica principale hè chì a reta di gestione di a produzzione di u parcu eolu hè divisa in trè zoni di sicurezza secondu u livellu di sicurezza, chì currisponde à diverse funzioni di cuntrollu è gestione di a produzzione è diverse esigenze di livellu di sicurezza.

Tecnulugia Internet industriale vole à ghjucà à i vantaghji di networking, cloud computing è intelligenza, ci vole à compie l 'accessu dati di pruduzzioni di dati in tempu reale à a piattaforma Internet industriale.

Sicondu a zona di sicurità di a reta di pruduzzione è gestione di u ventu, i dati di l'operazione di l'equipaggiu sò generati in una zona.Sicondu i requisiti di sicurezza di a rete, solu e trè spazii ponu interagisce cù u mondu esternu per mezu di criptografia.

Dunque, i dati di a produzzione in tempu reale deve esse trasmessi à traversu un sistema di trè zone chì risponde à i requisiti di sicurezza di a rete per ottene l'accessu di dati da u ventu à a piattaforma Internet industriale.

A dumanda principale

raccolta di dati:

Ottene dati in tempu reale di u prucessu di operazione di pruduzzione da una varietà di l'equipaggiu, u più impurtante di quale hè a dati di u funziunamentu in tempu reale di a turbina eolica;

Trasmissione di dati:

I dati sò trasmessi da a prima zona à a seconda zona, è dopu da a seconda zona à a terza zona;

Cache di dati:

Risolvi a perdita di dati causata da l'interruzzione di a rete.

Difficultà è punti di dolore

U ligame di acquisizione di dati, u protokollu non standard di u sistema di dati utilizatu da a turbina eolica, è l'infurmazioni di u puntu di misurazione di u sistema di cuntrollu di a turbina eolica.

Per l'ingegneri impegnati in u sviluppu di software, cumunicazioni o Internet, l'invio di dati, a criptografia di dati è a cache di dati sò tutte e cose chì sò boni.

Tuttavia, in u ligame di acquisizione di dati, dettagli assai triviali in u campu di l'energia di u ventu seranu implicati, in particulare l'infurmazioni di u puntu di misurazione.À u listessu tempu, per via di u protokollu privatu aduttatu da u sistema di cuntrollu di u maestru di l'energia eolica, i ducumenti è l'infurmazione publica ùn sò micca cumpleti, è u protocolu privatu chì cunnetta cù l'equipaggiu di cuntrollu di u maestru cunsumà ancu assai costi di prova è errore.

Soluzioni chì furnimu

U gateway di dati in tempu reale dedicatu per i parchi eolici hè a nostra suluzione per questa situazione.U gateway risolve u prublema di l'acquistu di dati attraversu dui aspetti di u travagliu.

Cunversione di u protocolu

Docking u protocolu di cumunicazione di u sistema di cuntrollu di l'energia eolica mainstream, è à u stessu tempu cunvertisce e dati in protocols di cumunicazione Internet industriale standard, cumpresi protocols di cumunicazione mainstream cum'è Modbus-TCP è OPC UA.

Standardizazione di l'infurmazioni di u puntu di misurazione

Sicondu i mudelli di turbine eoliche mainstream domestici, cumminati cù a cunniscenza di u campu di l'energia eolica, cumpletanu a cunfigurazione di u metru puntu di mudelli diffirenti.


Tempu di post: 30-aug-2021