Chì sò e classificazioni di racks

Ci sò di più in più tipi di necessità quotidiane di a casa.Per questu mutivu, un scaffale induve queste necessità di ogni ghjornu ponu esse rettificate è piazzate hè necessariu.I scaffali sò usati più è più largamente in a vita di famiglia.Allora chì sò e caratteristiche di u scaffale?Chì sò e classificazioni di racks?Fighjemu un ochju cù tutti oghje.

Unu, e caratteristiche di u scaffale

1. Struttura unica.Hè fattu di maglia è pilastri cromati in acciaio di carbonu.A so struttura di forma unica, cuncepimentu intelligente, carica è scaricamentu faciule, pulita è luminosa, maglia solida in acciaio di carbonu cromato pò prumove a circulazione di l'aria è riduce l'accumulazione di polvera.U disignu apertu rende u almacenamentu E cose sò visibili in un sguardu.

2. Flexible.U supportu di u scaffale hà un anellu di groove ogni inch, è l'altezza di a maglia pò esse aghjustata à vuluntà (aumentà è diminuite per inch).Pò esse cumminati liberamente secondu i bisogni attuali, pò esse allargatu à a manca è à a diritta (stessa larghezza) o cunnessu in avanti è in daretu (stessa lunghezza).Cù diversi accessori, pò esse cumminati in prudutti cù diverse funzioni, cum'è l'aghjunzione di ganci in forma di V è tubi di corpu di luce, chì ponu esse cumminati in appenditori di vestiti;cù manichi di direzzione è roti, pò esse cumminati in carru o carru;cù separatori, pezzi laterali, ponu esse cumminati in librerie, etc.

3. Wide range of uses.I mudelli di produttu è e specificazioni di u scaffale sò assai cumpletu, chì ponu esse adattati à i bisogni di ogni spaziu, è ponu esse furmati in una serie di prudutti per diversi scopi, cum'è serie di cucina, serie di salottu, serie di camere, sala di studiu. è serie uffiziu, è centri commerciali, alberghi, fabbriche o serie di casa.Display rack serie, etc.

4. Grande forza.A serie miniatura di rack pò purtà 50KG per strata di maglia, è a serie di casa pò purtà da 100 à 250KG per strata di maglia.

Siconda, a classificazione di racks

1. Sicondu diversi materiali, pò esse divisu in i seguenti categurie.Prima, u vetru di vetru hè generalmente fattu di vetru duru.Hè stylish in forma è faciule da pulisce.Tuttavia, deve evità scontri forti è u rendimentu generale di u costu hè relativamente altu.Siconda, u scaffale di plastica hà e caratteristiche di resistenza à a corrosione, resistenza à l'anziane, senza ruggine, micca tossicu, inodore, resistenza à alta pressione, pesu ligeru è faciule di custruzzione.I rack di plastica sò generalmente pratichi, è l'apparenza hè di solitu povira.In terzu, u scaffale in acciaio inox ùn pruducerà micca corrosione, pitting, ruggine o usura.Perchè l'acciaio inossidabile hà una bona resistenza à a corrosione, pò fà chì i cumpunenti strutturali mantenenu permanentemente l'integrità di u disignu di l'ingegneria.U quartu, u scaffale di lega, un materiale cù caratteristiche metalliche cumpostu di dui o più metalli o non-metalli, avarà un effettu decoru megliu quandu accumpagnatu cù armari di u listessu colore.Quintu, u rack shelf hè cumpostu di tubi PPR, chì ponu esse cumminati liberamente.U mediu hè scavatu è u scaffale hè postu.U culore di u scaffale hè verde, aranciu, blu, neru, etc., chì hè bella è di moda, è l'assemblea hè assai simplice., DIY indipindente.

2. Sicondu stili diffirenti, pò esse divisu in e seguenti categurie.Racks Hanging, in generale sceglite racks muru in acciaio inox, chì ponu fà un bonu usu di u spaziu è cresce a sensazione di metallo di u spaziu.Rack di pavimentu sò racks posti nantu à a terra, soprattuttu in i cantoni.Ùn fighjate micca u muru, ma l'armadiu hè faciule d'esse umitu, è a sanità sottu ùn hè micca faciule di pulisce.Racks adsorption sò racks chì sò adsorbiti nantu à u muru è ùn toccanu micca a terra.Hè cunvenutu per piglià cura è sanitarie, ma hà esigenze più altu per u muru.Deve esse stallatu nantu à u muru di carica, preferibile un muru di brique solidu.


Tempu di Postu: Apr-12-2021