Per chì sò i scaffali di libri ?

Pudemu vede scaffali in parechji lochi, alcuni sò usati per a dicurazione, alcuni sò usati per facilità à circà i libri, è qualchì volta pudemu mette unu in l'uffiziu o in a stanza di casa.Questa hè una analisi di l'usu è e cumpetenze di compra di a libreria da l'editore di Qibing:

L'usu di librerie

Un scaffale hè un scaffale per almacenà diversi libri, ghjurnali di ogni ghjornu, piante in vasi è diversi oggetti chjuchi.Hè adattatu per parechji lochi, cum'è stanze, salotti, biblioteche, saloni d'alberghi, lobbies di banche, saloni d'esibizioni corporativi, etc. Hè usatu per decorate è mustrà u gustu di u pruprietariu o di l'impresa, è pò ghjucà un rolu in u trasportu. infurmazione è prumove a prumuzione.

2. Cumu sceglie una libreria

1. Da a perspettiva di u materiale, a libreria hè fatta di legnu è di metallu.Pudemu sceglie u materiale adattatu secondu u locu induve a libreria deve esse piazzata.Per esempiu: s'ellu hè un stilu classicu cinese, hè megliu cumprà materiali di lignu, se hè un stilu di moda mudernu, hè megliu di sceglie materiali metalli.

2. Verificate cù cura s'ellu a superficia di a libreria hè liscia è a prova di ruggine per prevene ferite à e persone.

3. Sentite u gruixu di u scaffale è pressu dura per verificà a fermezza di u scaffale.


Tempu di Postu: Feb-21-2022