Mutore rotativu

Ci sò parechji tippi di macchine elettriche rotanti.Sicondu e so funzioni, sò spartuti in generatori è muturi.Sicondu a natura di a tensione, sò spartuti in muturi DC è muturi AC.Sicondu e so strutture, sò spartuti in muturi sincroni è muturi asincroni.Sicondu u numeru di fasi, i mutori asincroni ponu esse divisi in muturi asincroni trifasi è muturi asincroni monofasi;sicondu a so struttura di rotor differente, sò spartuti in tippi di rotore cage è ferita.Frà elli, i mutori asincroni trifasi di cage sò simplici in struttura è fabbricati.Convenienza, prezzu bassu, funziunamentu affidabile, u più utilizatu in diversi mutori, a più grande dumanda.A prutezzione di u fulmine di e macchine elettriche rotanti (generatori, camere di regulazione, grandi mutori, etc.) hè assai più difficiuli di quella di i transformatori, è a freccia di l'accidenti di u lampu hè spessu più altu ch'è quella di i transformatori.Questu hè chì a macchina elettrica rotativa hà alcune caratteristiche diverse da u trasformatore in quantu à a struttura d'insulazione, a prestazione è a coordinazione di l'insulazione.
(1) Trà l'equipaggiu elettricu di u listessu livellu di tensione, u livellu di tensione di resistenza à l'impulsu di l'insulazione di a macchina elettrica rotativa hè u più bassu.
U mutore hè: ①U mutore hà un rotore rotativu à alta velocità, cusì pò aduprà solu un mediu solidu, è ùn pò micca aduprà l'insulazione di cumminazione media solidu-liquidu (oliu di trasformatore) cum'è un trasformatore: durante u prucessu di fabricazione, u mediu solidu hè facilmente dannatu. , è l'insulation hè Voids o lacune sò propensi à accade, cusì i scarichi parziali sò propensi à accade durante u funziunamentu, purtendu à a degradazione di l'insulation;②E cundizioni di u funziunamentu di l'insulazione di u mutore sò i più severi, sottumessi à l'effetti cumminati di u calore, a vibrazione meccanica, l'umidità in l'aria, a contaminazione, u stress elettromagneticu, etc., A velocità di invechjamentu hè più veloce;③U campu elettricu di a struttura d'insulazione di u mutore hè relativamente uniforme, è u so coefficient d'impattu hè vicinu à 1. A forza elettrica sottu a sovratensione hè u ligame più debule.Dunque, a tensione nominale è u livellu d'insulazione di u mutore ùn pò esse troppu altu.
(2) A tensione residuale di l'arrestatore di fulmini utilizatu per prutege u mutore rotativu hè assai vicinu à a tensione di resistenza à l'impulsu di u mutore, è u margine d'insulazione hè chjuca.
Per esempiu, u valore di a prova di tensione di resistenza à l'impulse di u generatore hè solu 25% à 30% più altu ch'è u valore di tensione residuale 3kA di l'arrester d'ossidu di zincu, è u margine di l'arrestatore magneticu soffiatu hè più chjucu, è u marghjenu d'insulazione serà più chjucu. più bassu mentre u generatore funziona.Per quessa, ùn hè micca abbastanza per u mutore per esse prutetti da un fulmine.Deve esse prutettu da una cumminazione di condensatori, reattori è sezioni di cable.
(3) L'insulazione inter-turn richiede chì a pendenza di l'onda intrusiva hè strettamente limitata.
Perchè a capacità inter-turn di l'avvolgimentu di u mutore hè chjuca è discontinua, l'onda di sovratensione pò propagà solu longu u cunduttore di l'avvolgimentu dopu chì entra in l'avvolgimentu di u mutore, è a durata di ogni volta di l'avvolgimentu hè assai più grande di quella di l'avvolgimentu di u trasformatore. , Agendu nantu à dui giri adiacenti L'overvoltage hè proporzionale à a pendenza di l'onda intrusiva.Per prutege l'insulazione inter-turn di u mutore, a pendenza di l'onda intrusiva deve esse strettamente limitata.
In corta, i bisogni di prutezzione di i fulmini di e macchine elettriche rotanti sò alti è difficili.Hè necessariu di cunsiderà cumplettamente i requisiti di prutezzione di l'insulazione principale, l'insulazione inter-turn è l'insulazione di u puntu neutru di u bobinamentu.


Tempu di post: Apr-19-2021