Cumu coordina u sviluppu di u sviluppu di u parcu eolu è a prutezzione di l'ambiente?

Core Tip: In u prucessu di sviluppu di l'energia eolica, hè necessariu di pianificà raghjone strade è rotte, è stabilisce è migliurà u sistema di surviglianza.

Notizie di a rete di l'energia eolica: L'energia eolica di Long Island hà lasciatu u locu à l'acelli migratori.Cù u smantellamentu di e turbine eoliche, i sforzi di prutezzione di l'ambiente sò assai arradicati in u core di a ghjente.I turbine eoliche eliminate sta volta si trovanu in a Riserva Naturale Naziunale di Long Island.U funziunamentu di i generatori hà dannatu l'ambiente ecologicu di a riserva, affettendu seriamente l'equilibriu di e spezie, in particulare l'habitat, a migrazione è l'ambiente di vita di l'uccelli.Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu vigoru di l'energia di u ventu in u centru è u sudu di a Cina, a relazione trà l'energia di u ventu è l'ambiente hà ricivutu più è più attente.Allora chì sò l'impatti di l'energia eolica nantu à l'ambiente ?

1. L'impattu di l'energia di u ventu nantu à l'ambiente L'impattu di l'energia di u ventu nantu à l'ambiente pò esse divisu in dui fasi: u periodu di custruzzione è u periodu di operazione, chì ponu esse analizati da l'aspettu di l'ambiente ecologicu, l'ambiente acusticu, l'ambiente acqua, l'ambiente atmosfericu. , è i rifiuti solidi.In u prucessu di sviluppu di l'energia eolica, hè necessariu di pianificà razionalmente strade è rotte, stabilisce un sistema di supervisione sana, ottene una custruzzione civilizzata, è implementà misure di prutezzione ambientale secondu l'appruvazioni di prutezzione ambientale, in modu di riduce l'impattu di u sviluppu di l'energia eolica l'ambiente ecologicu à un livellu cuntrullabile.Fate u travagliu di restaurazione di a vegetazione u più prestu pussibule.

2. Cumu evitari u risicu di prutezzione di l'ambiente à u prugettu in u sviluppu iniziale di l'energia eolica

1. Fate un bonu travagliu di selezzione di u situ è ​​di implementazione in u primu stadiu.

L'area prutetta pò esse generalmente divisa in zona core, zona sperimentale è zona tampone secondu l'area.U locu di u parcu eolu deve evità l'area core è l'area sperimentale di a riserva naturale.Se l'area di buffer hè dispunibule, deve esse basatu annantu à l'opinione di appruvazioni di u dipartimentu di prutezzione ambientale lucale.A selezzione di u situ di u parcu eolu deve risponde à i requisiti di l'usu di a terra lucale.

2. U locu di i fan, a pianificazione di u percorsu, a pianificazione di a strada, è u locu di stazioni di rinfurzà tutti deve risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente.

I principali obiettivi di prutezzione di l'ambiente di i parchi eolici sò generalmente: spazii residenziali cuncentrati in un certu intervallu intornu à l'area di u prugettu, prutezzione di reliquie culturali, spots scenics, fonti d'acqua è punti ecologicamente sensittivi, etc. l'ugettivi di prutezzione di l'ambiente è marcalli, è riduce l'impattu annantu à l'ambiente cunsiderendu a distanza sicura in u prucessu di cuncepimentu di u parcu eolico.

Integrà i benefici ambientali di l'energia eolica è implementendu misure di prutezzione ambientale in u sviluppu di l'energia eolica, l'impattu ambientale pò esse mantene in un intervallu cuntrullabile.


Tempu di post: 26-mar-2022