Cumu sceglie u Tissue Holder?

Oghje, u supportu di tissuti hè equipatu in ogni hotel, ristorante è locu sanitariu, è pò ancu risponde à i nostri bisogni.Quandu sceglite l'equipaggiu d'arnesi sanitarie, u titular di tissuti hè un must.Pò impedisce l'acqua da spruzzi.Hè assai còmuda.Di sicuru, parechji ristoranti o alcune cucine anu ancu u supportu di tissutu.

Cumu sceglie un supportu di tissutu?

Siccomu l'usu di u tissue holder hè cumuni, è ci sò parechji tippi nantu à u mercatu, ci vole un pocu più di tempu per sceglie un tissue holder adattatu.

L'alberghi necessitanu ancu di più u supportu di tissuti, è anu bisognu di tipi d'acciaio inossidabile, perchè l'acciaio inox hè faciule di pulisce.Hè sicuru è hà una vita di serviziu più longa. Riflette megliu l'ambiente di l'hotel.

L'ambienti di u bagnu era assai umitu è ​​a duscia era spruzzata d'acqua.U supportu di tissutu cù una tapa impedisce solu chì l'acqua spruzza nantu à u supportu di tissutu.

Per u supportu di carta igienica, l'acciaio inox hè a megliu scelta.U ramu puro trattatu apposta hè ancu dispunibule, chì hè impermeabile è durable.

Perchè u risturante hè un locu per manghjà, ci sarà un supportu di tissutu nantu à a tavola.

In generale, a cucina hè menu utilizata è a zona di cucina hè relativamente chjuca.Sè vo vulete sceglie, hè megliu di sceglie un tissue holder chì ùn occupa micca spaziu. Hè impurtante à nutà chì u tissue holder ùn deve esse situatu troppu vicinu à l'acqua è ignition fonti.

Quandu sceglite un detentore di tissutu, ùn pò micca esse ignoratu. Avete ancu attentu à u stilu, u prezzu è a qualità di u locu chì avete bisognu.

Dongguan Shengrui Metal Crafts Co., Ltd. hè un fabricatore è esportatore prufessiunale specializatu in u disignu è a produzzione di varii tipi di ganci per medaglie sportive è ganci di sport in metallo. Facemu ancu altri artisgianati in metallo è decorazioni cum'è filatori di ventu, fermalibri decorativi in ​​metallo, porta gioielli in metallo ecc.

Tutti i nostri prudutti rispettanu i standard di qualità internaziunali. I nostri stabilimenti ben equipati, impiegati altamente furmati è un cuntrollu di qualità eccellente in tutte e fasi di produzzione ci permettenu di guarantisci a satisfaczione tutale di u cliente.


Tempu di post: 25-Jan-2021