persunalizazione di u fabricatore di ganci

1. I prudutti sopra sò persunalizati da i clienti, è i ritratti sò solu per riferimentu!I cumpratori ponu urdinà mostre o opere d'arte
2. U prezzu hè un prezzu simbolicu è hè solu per riferimentu.U prezzu esatta dipende da i bisogni specifichi di u pruduttu.
3. A nostra fabbrica hè specializata in a produzzione:
a.Badges di metallu, stickers è badge di colla, badges, badges di scola, targhe di u travagliu, medaglie commemorative, medaglie, etc.

b.Monete commemorative: muniti commemorative metalliche, muniti commemorative, muniti commemorative in lega di zincu, muniti commemorative dipinti, platti commemorative, muniti commemorative electroplated, tokens, muniti commemorative electroplated, etc.

c.Portachiavi: portachiavi in ​​metallo, portachiavi in ​​lega di zincu, portachiavi in ​​rame, portachiavi in ​​ferru, portachiavi imitazione smalti, portachiavi dipinti, portachiavi stampati, portachiavi stampati epossidici, etc.

d.Medaglie: medaglie in lega di zincu, medaglie di bronzu, medaglie di ferru, medaglie d'oru, medaglie d'argentu, medaglie nichelate, etc.

e.Segni: segni in lega di zincu, segni di vernice di coccia, segni di smaltu imitazione, segni stampati, segni epossidici stampati, segni in PVC.

f.Targhette per cani: etichette per cani in lega di zinco, tag per cani in bronzo, tag per cani in ferro, tag per cani in alluminio, tag per cani in acciaio inox, tag per cani imitazione smalti, tag per cani dipinti, tag per cani epossidici stampati, tag per cani ossidati, ecc.

g.Gemelli: gemelli in lega di zincu, gemelli in rame, gemelli in ferru, gemelli in acciaio inox, etc.

h.Pendenti è etichette di u telefuninu mobile: pendenti stampati, pendenti epossidici stampati, etichette di ferru, tag di rame, tag di lega di zincu, tag di smaltu imitazione, tag di pittura, etc.

In più di ciò chì sopra, ci sò clips di cravatta, clip di cappelli, segnalibri, apribottiglie, carte d'oru VIP, carte pvc, muniti commemorative, muniti di ghjocu, etc.
Dapoi u stabilimentu di a fabbrica per più di dui anni, avemu gradualmente stabilitu a nostra propria marca è stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà cù alcuni rigali famosi, cumpagnie di cummerciale, vestiti, accessori, apparecchi di casa, scole è altre industrii.Prucessu di introduzione di tag di cane d'ossidu d'aluminiu: prucessu specificu Pò esse divisu in: die-casting, stamping, electroplating, baking vernis, smaltu, stampa, sticker dripping, currusioni, ossidazione, imballaggio, saldatura, etc.
I materiali utilizati in stampatura sò ramu, ferru, aluminiu, acciaio inox è cusì.
I materiali chì participanu à a fusione includenu a lega di zincu, a lega di stagnu è a fusione di lega d'aluminiu;
A corrosione implica a corrosione o scavatura di ramu, acciaio inox, aluminiu;
A galvanica include: placcatura in oro reale, nichelatura, placcatura in argento, placcatura in oro imitazione, placcatura in rame, placcatura in bronzu, placcatura in ottone, nichelatura antica, stagno anticu, bronzu, etc.


Tempu di Postu: Mar-05-2021