Cambiendu a vita, partendu da u porta carta igienica

L'arte vene da a vita, è a vita vene da a natura.A vita hè in diverse forme, è naturalmente hè infinitamente cambiante.Dunque, l'arte hè ancu ricca è culurita.Per esempiu, ancu u supportu di carta igienica più inconspicuous in u toilette pò esse pienu di sorprese in manu di u designer ~

Marta Gallery in Los Angeles tene una mostra unica, induve pudete vede u disignu unicu di supporti di carta igienica da più di 50 designer internaziunali cum'è Martino Gamper è laylab.

 

L'esposizione hè chjamata "Under / Over" è l'esibizione durà finu à u 1 di nuvembre. L'urganizatore spera chì sta mostra pò attirà l'attenzione di e persone, è u supportu di carta igienica hè un articulu di casa trascuratu è sottovalutatu."Di solitu, u supportu di carta igienica hè mischju cù l'altru hardware di bagnu per furmà un cusì chjamatu "kit di bagnu".

Sò raramenti cuncepiti indipindenti o indipindenti, è in un sensu, sò quasi sempre pensati dopu à u fattu."Criton hà dettu: "Quasi tutti ponu cuncepisce un supportu di carta igienica."U curatore spera chì a mostra susciterà l'attenzione di e persone à i prublemi ambientali.A maiò parte di l'opere in a mostra sò apposta per sta mostra.

Ancu s'è u curatore hà datu una introduzione chjara è brevi, chjamendu à u designer per creà à u più dui travaglii murati di 30 à 30 cm ognunu, sti reguli sò stati liberamente rotti da u designer.À u listessu tempu, i materiali utilizati sò ancu arricchiti da l'idee di i diseggiani.

A speranza di a mostra ùn hè micca di suscitarà una quistione superficiale, ma di suscitarà un fattu.Questu hè, u nostru rifiutu di prestà attenzione à questi aspetti di l'igiene persunale hà veramente un impattu reale è misurabile nantu à l'ambiente.

Cliton hà dettu à Dezeen: "A nostra intenzione originale di organizà sta mostra hè di sperà chì l'esistenza di questi articuli pò suscitarà gioia o riflessione di e persone, ancu s'è alcune persone anu ancu interrugatu a relazione implicita cù a cumpagnia chì furnia carta igienica".Cuuperazione ", ma rispettemu sempre a nostra intenzione originale ".

Trà i numerosi rack di carta igienica, u disignu di u studio di cuncepimentu multidisciplinariu Playlab hè unicu è assai visuale.Hè custituitu da un paru di forbici veri, una di e lame perfora a roccia artificiale, è l'altra lama sustene a carta igienica per rende umagiu à u classicu rock-paper-scissors.

Cliton hà dettu: "U pruduttu hà alcuni fattori di risicu, perchè sti forbici ùn sò micca smussati è affilati".U designer applicà u tributu à u tributu, è à u stessu tempu suscita l'attenzione vera di l'utilizatori attraversu u materiale.

 

È BNAG hè un duo di design da Karlsruhe, Germania.Creanu una seria di sette apparecchi di ceramica, unu di i quali hè una lingua di culore di carne, chì sporge da u muru è poi sustene cun delicatezza.Rileva carta igienica per furnisce à l'utilizatori.

A curva fluente porta bellezza incerta.U disignu simplice è a curvatura ghjusta sustene solu a carta igienica comunmente utilizata da e persone.


Tempu di post: 15-mar-2021